Nativeが 参加!

Nativeが 参加!




8月30日 20:30〜21:00 ネイティヴが参加しました。

久しぶりにネイティブが参加してくれました。

定刻より30分遅れてしまいました。(夕食に時間がかかりスタートが遅くなりました。)

本題に入る前のフリートーキングに時間を費やしました。

でも、相手の生活、本音が聞けて 効果はありました。

テーマは

8/30/20
Combating heat Waves (3)
I went to Nagoya last Sunday.

Nagoya usually has a higher temperature from 1 or 2 degrees Celsius than Hamamatsu city.

Do you know the urban heat island effect?

The main reason is that paved surfaces absorb more heat.

When the heat is eventually released, it warm the surrounding air.

City administrators need to improve that new buildings.

For example, repaint white walls, cover the roofs or tarps, and extra vegetation in cities prevent heat from building up.


Do you have any ideas to improve the urban heat island effect?


English Chatting on LINE はどなたでも参加できます。

日曜日 20:00〜21:00

1ヶ月 同じテーマを扱い 中身を掘り下げていきます。

どなたでも参加OKです。

参加を希望される方は、eyorozuya.kk@gmail.com に前日までにメールください。

1回=1,000円の参加費となります。


同じカテゴリー(English)の記事

上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。

写真一覧をみる

削除
Nativeが 参加!
    コメント(0)